Overslaan en naar de inhoud gaan
Geert Groteplein 26 - 28 , 1813 BM Alkmaar
Openingstijden
ma - vr: 8:00-17:00
Telefoonnummer
072 511 24 28

Klachten

Suggesties voor verbetering zijn welkom. Wij staan daar altijd voor open. Als u onverhoopt klachten heeft over onze bereikbaarheid, de bejegening door een van de medewerkers of over iets anders, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk bij de betreffende persoon en anders bij de praktijkmanager kenbaar te maken.

U kunt ons via deze pagina een bericht sturen met uw klacht. Uw klacht wordt altijd door ons behandeld en u krijgt binnen 1 week na het indienen van de klacht een reactie. Zie ook tab "Documenten", "procedure klachtenafhandeling".

Patiëntgegevens

Adres
Klacht gericht tegen
Deze klacht gaat over

Klachtenregeling

Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van DokH. Wanneer u dat wilt kunt u uw klacht indienen bij ons en zorgen wij dat de klacht bij de klachtenfunctionaris terecht komt. U kunt uw klacht ook zelf indienen via de website van DokH. https://dokh.nl/eerste-hulp-bij/klachten-en-geschillenregeling/patient/

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie van DOKh. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Wij hopen dat het niet zover hoeft te komen en dat wij samen met u een oplossing vinden.